сряда, 27 юни 2007 г.

spomeni

Ubih du6ata ,si sadete me!Ubih q!Po jertvenika vmesto krav te4e kal.Ubivaiki q tq mi se usmihva6e,a moje bi za men q be6e jal!

Ako jivee6,jivei 4estno!Jivei za da radva6,a ne za da razplakva6.Jivei taka 4e da ne priinqva6 salzi na tezi koito te obi4at.

Kogato si do men me boli,za6toto znam,4e ne si do men.A kogato si do men me boli,za6toto znam,4e utre 6te te nqma.

Ako v jivota si moja da obi4am dva pati,to parviq 6te izbera teb,a ako obi4ta mi e gre6ka to vtoriq pat 6te obi4am gre6kata si.

Edno momi4e stoi na keq,v dalbo4inata vperilo o4i,sega kogato ti se smee6,to stiska zabi i mal4i.Edno momi4e obi4a te bezumno,i iska tvoqta liubov,sarceto mu ot bolka stene i 4aka tvoq zov.

Ako iska6 da si 6tastliv edna no6t-napii se!
Ako iska6 da si 6tastliv edna godina-ojeni se!
Ako iska6 da si 6tastliv cql jivot-badi s men!

Me4taq sled smartta da bada angel,da pazq vliubeni sarca.Da bada angel za da bdq nad tqh,v zli momenti na izmama i taga,za6toto znam jivota rano me sblaska s tejki migove v liubovta,i iskam da pomogna na ne4iq druga du6a...

Ti pak si plakala nali?!Ne svivai ustni ot umraza!Usmihvai se kogato te boli,ponqkoga i 6tastieto strada!

Ti na sever,az na iug,tai dale4 edin ot drug,no zemqta se varti,6te se sre6tnem az i ti!

Obi4ah te no nikoga ne ti go kazah,za teb jiveeh,no ti ne go razbra.Potapkah sebe si na hilqdi otkazah,a ti si bil edna laja.Zamenq6e celuvkite s usmivki,za uiski prodava6e me samo da si pil.Zarqzva6e me zaradi strasti niski,prestruvka be6e,4e si mil...!!!

Prosti 4e te zabravih,v jivota drug namerih az!I nikoga ne mi pro6tavai za na6iq posleden 4as!Kogato kazah ti mahni se ti otide si bez strah!Sega te molq zabravi me za vsi4ko sam vinovna az!

Izprati me tiho do vratata,i ne kazvai dumi4ka dori!neka potane v skrab du6ata i sarceto v bolka da gori!Za obi4ta ti nqma da zapla4a i ti za moita ne pla4i!Neka samo sme poznati vmesto vseki den da ni gor4i!!!

Ne vzimam narkotici,ne pu6a i ne piq,vsi4ko e nared.No ne moga ve4e da kriq,4e sam pristrastena kam teb!!!

Kogato nqkoga ti stane tejko,kogato nqkoga te zaboli,pomni,4e vsi4ko e 4ove6ko,4ove6ko e da se gre6i!

trudno e da si dale4 ot tozi kigoto obi4a6,no o6te po trudno e kogato e blizo do teb,no dale4 ot sarceto ti!

Ne se kalni posledna obi4 nqma,za vsqka obi4 vsi4ko svoe dai,ne draj v sarceto si izmama.Pomni posledna obi4 nqma!!!

Няма коментари: