сряда, 27 юни 2007 г.

Gotini spomeni

Когато изгубиш нещо не съжалявай, а се гордей,че някога си го притежавал!

Никога не плачи за това, което никога не плаче за теб!

Оставям те, защото те обичам, защото с мен не си щастлив.Не съм за теб желаното момиче,а ти си толкова красив!Оставям те защото те обичам - живота с друга сподели!Недей да бъдеш с нея безразличен,а цялата любов й подари!!!

Пиша на две очи чиято светлина не бе за мен!На едно сърце което нямам право да спечеля!На едно момче,което винаги ще тарся,но няма да намеря!!!

Аз искам да забравя,но не мога-не се забравя лесно любовта!Едни очи ме лъгаха жестоко и никога не ще им аз простя!

Ти беше глезено дете,и ти трябваше играчка,подарих ти моето сърце,но ти в играта си го смачка!

Обичай този ,който те ревнува и понякога на срещите мълчи,а не този който те целува и говори за твоите хубави очи!

Ти не знаеш,че аз те обичам.За теб аз съм просто дете.Детската обич е чиста и свята и тя с детето расте!

Обичаш ли ще бъдеш изоставена,игра такава има в любовта ,един за влюбен се признава,а победен излиза след това.За туй на безразлична се преструвай,без чувства като камък бъди,обичай го но първа не признавай, че победената ще бъдеш ти!!!

Сега е твой ред да страдаш,на колене да ми се молиш,и от любов да плачеш!Сега е мой ред да те ударя,сега е твой ред да те боли,да гледаш как любов догаря и тихо да шепти "О,спри"!Сега нещата са различни,не са тъй както са били,сега не аз,а ти ме викаш,но всичко свърши разбери!!!

Аз всички радости на тебе дадох.Аз всички песни с тебе споделих,аз всички пътища по теб изтрадах,аз всички дни на тебе посветих.Аз всички удари след теб събирах - душата ми едва не изгоря...И ако трябва утре да избирам,отново теб ще избера!

Защо се ровиш в пепелта?!Там няма да откриеш огън...Не знаеш ли,че с любовта е свършено щом някой някога ти каже сбогом!

Тръгни на път-когато цялата трептиш,тръгни на път-когато всекигу си чужда,и дано някъде намериш едно сърце, комуто да си нужна!

Мразя очите си-защото те видях,
мразя устните си-защото те целунах,
мразя ръцете си-защото те докоснах,
но мразя и себе си-защото те обичах!

Нарани ме!Знаеш го,нали?
Плаках!Ще плачеш и ти!
Виках!Не отговори, нали?
Молих!Ще молиш и ти!
Исках!Но нямах,нали?
Лъгах!Но лъга и ти!
Страдах!Знаеш нали?
Обичах!Ще обичаш и ти!

Едва когато нещо си отиде,едва когато с нещо се простиш,разбираш колко много ти е нужно и започваш да тъжиш.И знаеш,че неще се върне вече,и празното местенце те боли.Дори светът надолу да обърнеш,знаеш,че неще го върнеш ти.И мъката от страшната раздяла,дълбоко във сърцето ти гори.Разбираш,че за нещо си живяла,за нещо със което се прости!

С любовта недей да си играеш!Със себе си бъди суров!За да може в твоя път да разпознаваш лъжата от голямата любов!

Ще дойде ден да си отмъщавам,и ти ще страдаш обещавам.Искам да съжаляваш за болката,която ти ми причини и със сълзи на очи да молиш "Обичам те,прости"!

Едно момче ме плени,едно момче ме кара да тръпна,то моите мисли покори,то мойте сънища безпокои!!!

Никой не заслужава да лееш сълзи заради него,а този който заслужава няма да те разплаче!

Бог ми даде очи-аз те видях!
Бог ми даде ръце-аз те погалих!
Бог ми даде сърце,но ти ми го взе!

Едно момиче плачеше в нощта със сълзи по едри от дъжда.Едно момиче се прощаваше с живота,за да намери приют при смъртта.Момичето желаеше смъртта,а бе едва петнайсет годишно,то бе изпитало разочарованието от любовта и се чувстваше излишно.Живота лошо с него се подигра и то усещаше самота.Живота сам постави ножа в нейните ръце с надеждата,че така е по-добре!!!

Глупавите от нещастната любов се стрелят,умните пишат стихове,а само най-умните не се влюбват.

Недей си игра с моите чувства,а после да се правиш на хитрец!Да лъжеш този който те обича не е изкуство!Не се гордей с това,че си хитрец!

Защо ли има обич и раздяла?Защо земята се върти?Защо,когато се обичат двама,все някой трябва да ги раздели?!

Те най-добри приятелки бяха.На един чин седяха.Едната се влюби в едно момче,а другата й го отне!

Съжалявам,че нямам нейните очи,съжалявам,че нямам нейната усмивка,съжалявам,че за мен единствен бе ти!Съжалявам,че за теб бях просто забивка!

Съжалявам,че те обичам,а ти не заслужаваш!Съжалявам,че всеки ден те гледам отдалече,съжалявам,че за теб не знача нищо вече!

Обичаш ли обичай силно!Мразиш ли завинаги мрази!И никога не съжалявай,теб едва ли някой ще те съжали!

Аз те обичах-ти не го разбра.Аз дълго плаках-ти не го видя.Друг моето сърце разбра,друг моите сълзи изтри,но защо не беше ти...!?

Довиждане,приятелко любима,към теб отправям следните слова:"Прощавай ако нещо съм сгрешила",неволни грешки са били това!

Обичам живота безумно,защото в него си ти!Обичам и тебе безумно,защото моя живот си ти!

Боли когато се порежеш,боли когато кръв тече,но най-боли когато обичаш някой,но той не иска да те разбере!

С нахални мънички ръце,ти бръкна в моето сърце дълбока рана ми остави,която още ме боли.И много време мина от тогава,но раната не оздравява.Кръвта тече,тече и все към тебе ме влече!!!

Няма коментари: